Kom til AOHmessen d. 2/2-4/2 og bliv inspireret!



Som tidligere nævnt gentager jeg succesen fra sidste år og er igen til at finde på AOH messen i Rødovrehallen den første weekend i februar 2/2-4/2!

Kom forbi min stand og se de fine hæklekits i mange lækre farver til vimpel huer og Mary pandebånd og alle de skønne By C Gundersen hækleoskrifter.


Derudover vil jeg som noget nyt i år afholde to små hækleworkshops fredag og søndag i workshopområdet, hvor vi skal hækle henholdsvis Rie hjemmesko og Carl of Caroline Babyvest. Man kan bl.a. lære basisteknikker, opslagningsteknik, forkortelser, magisk ring, ribteknikker og beregne din egen hæklefasthed. 

Så tilmeld dig en workshop på AOHmessens hjemmeside her og send mig en mail med garnvalg. 

Jeg glæder mig til at møde jer alle og hilse på jer igen! 

Kh Charlotte

Populære opslag