Nye billeder og nyt udseende på min hjemmeside


Jeg har længe ønsket at lave min hjemmeside bedre, især på billedsiden. Det er ikke altid jeg får taget de bedste billeder, som sælger mine design lige godt.

Jeg ved jo godt, hvad gode billeder betyder og omvendt. Og jeg kan se, at vi er mange strikke- hækle-designere, der gør meget ud af billedsiden.

Jeg har et digitalt kamera, men har aldrig haft en reflekskamera med linser og alt det der. Så jeg er ikke den store fotograf på udstyr. Jeg har så at sige klaret mig med mit digitale kamera og mit mobilkamera altid. Og jeg tænker, at jeg vel egentlig bare skal fortsætte med det, for jeg er da efterhånden blevet ret god til at tage billeder, siden jeg startede i 2009. Og fordi billedkvaliteten i mobilerne efterhånden er lige så god (nogen siger endda bedre) som i en "gammeldags" reflekskamera, tænker jeg, at en stor investering i et kamera ikke er nødvendig.

Jeg er således istedet gået igang med at arbejde med motiverne, altså skal der fx. modeller på mine billeder. Og så skal kvaliteten af mine billeder også lige sættes op, for pointen er vist, at jeg vist nok er blevet lidt for sløset og hurtig. Jeg synes jo altid, at jeg skal skynde mig ud med et nyt design. Pt. har jeg på hjemmesiden valgt et forsidebillede af mig og min shop på messe, som jeg synes, er et meget imødekommende og venligt billede, men jeg har intensioner om at tage nogle lækre billeder af mine design og min shop i fremtiden til forsiden.

Jeg er også igang med at arbejde med layoutet på min hjemmeside, og jeg synes, at det er blevet ret flot. Jeg har aldrig haft brug for hjælp udefra til layout, og jeg mener heller ikke, at andre nødvendigvis behøver betale en formue for layout. Jeg har min hjemmeside gennem bigcartel, og det har jeg altid haft. De har forskellige layoutmuligheder, og dem er jeg meget glad for.

Så se her på mit nye layout på hjemmesiden. 

Populære opslag