Kom på hæklekursus for øvede 3 søndage i april og lad os nørde!



Jeg har før skrevet om, hvordan jeg er helt vild med at undervise i hækling. I weekenden har jeg haft to workhops på AOHmessen i Rødovre, og jeg kan virkelig mærke, hvordan jeg brænder for at komme ud og lære hækleteknikker fra mig.

På workshoppen for øvede om søndagen, kunne jeg virkelig mærke på kursisterne, at de fik noget nyt med hjem. Vi gennemgik en masse nørde-teknikker indenfor hækling, og kursisterne gav udtryk for, at der var mange elementer i workshoppen, som de ikke kendte, ikke havde hørt om før, eller ikke havde tænkt over før. Så alt i alt tænker jeg, at begge workshops var successer, og jeg er meget tændt på at skulle undervise i hækling igen.

Derfor har jeg sammen med Knitworkdk lavet et længerevarende hæklekursus for øvede, hvor der virkelig skal nørdes igennem. Her arbejder vi med ALLE de nye teknikker, vi kommer i dybden, og jeg kan (næsten) love jer, at der vil være noget, som I ikke lige vidste i forvejen.

Her er en lille beskrivelse af undervisnigen:

HÆKLEUNDERVISNING FOR ØVEDE

Kom til inspirende og spændende hækleundervisning 3 søndage (3 timer hver gang, så det er 9 timer i alt) for øvede med hækledesigner Charlotte Gundersen for By C Gundersen.

Lær nye hækleteknikker og hækl en hue, et halsrør eller et pandebånd. Grib lejligheden til at blive bedre til at hækle andet og mere end de grundlæggende masker! Du kan være med, hvis du kan det grundlæggende, resten lærer du. Der vil være udfordringer for øvede hæklere.

Tid: 8., 15. og 22. april: 3 søndage á 3 timer 13-16: i alt 9 timer.
Sted: Knitwork, Østerbrogade 224, 2100 København Ø

Antal deltagere: max 15 personer
Pris: 975,- plus køb af garnpakke med hækleopskrift.

Populære opslag